همانطور که شما هم میدانید هاست های اشتراکی برای اینکه از اسپم شدن جلوگیری بکنند , مجبور به بستن PHP mail هستن از طرف smtp هاست ها عموما برای ارسال ایمیل با محدودیت در سایت روبه رو هستند , اولین امکان وجود دارد که شما برای ارسال ایمیل به کاربرانتان مشکلی داشته باشید . حالا ما در این مقاله قصد داریم آموزش ارسال ایمیل در وردپرس توسط SMTP همراه شما باشیم تا بتوانید به جای smtp هاست خود از سرویس smtp گوگل نیز استفاده کنید و با مشکلات احتمالی ارسال ایمیل به سمت کاربران برای همیشه دیگر خداحافظی نمایید .

راه حل های متفاوتی برای ارسال ایمیل وجود دارد که میتوان به استفاده از سرویس های رایگان مانند mailchimp.com که این امکان را میدهد که در طول 1 ماه 12000 ایمیل به کاربران به صورت رایگان ارسال نمایید , شما پس از اپلود لیست ایمیل های خود قادر خواهید بود ایمیلی را طراحی کرده و ارسال نمایید . این سرویس بیشتر برای کسانی کارایی دارند که فقط به فکر ارسال ایمیل تبلیغاتی هستند , اما کاربرانی که در نظر دارند ایمیل های سایت خود را ( مانند ایمیل های درخواست عضویت , تایید دیدگاه و … ) از طریق smtp ارسال کنند این سرویس کاربری نخواهد داشت .

سایت هایی که برای ارسال تاییدیه و یا مواردی مانند ان از ایمیل استفاده میکنند , دو راه حل وجود دارد که راه حل اول یا از smtp هاست خود و راه حل دوم از  smtp های سرویس های ایمیل مانند gmail و outlook بهره ببرند.

smtp که توسط ssl امن شده است و به صورت کد تمام اطلاعات شما را ارسال میکند و این امر باعث شهرت دامنه و همچنین ایمیل های شما بالاتر رفته و همچنین از ربوده شدن ایمیل های شما جلوگیری شود .

حال ما میخواهیم در این بخش به اموزش استفاده از smtp جیمیل در سایت پرداخته , تا شما بتوانید از سرویس ایمیل معتبر با محدودیت بالا و برای ارسال ایمیل های خود استفاده نمایید .

آموزش استفاده از SMTP جیمیل در سایت

1- اولین کاری که میکنید یک ادرس جیمیل ایجاد نمایید.

2- سپس اطلاعات سرور smtp را به شکل زیر در سایت خود وارد کردده و اکانت و پسورد خود را در تنظیمات سایت خود وارد کنید .

ادرس سرور smtp جیمیل : smtp.gmail.com

پورت smtp جیمیل : 465

نوع رمزنگاری : ssl

و در اخر هر قسمتی که نام اکانت و پسورد را از شما درخواست کرد , باید ادرس gmail خودتون رو به همراه پسورد خود وارد نمایید .

نکته : ممکن است گوگل یک تاییدیه برای صحت ایمیل های ارسالی پس از تنظیم و ارسال ایمیل به ایمیل شما ارسال .

امیدوارم از آموزش ارسال ایمیل در وردپرس توسط SMTP لذت برده باشید شما میتوانید با اموزش های کاربردی دیگر پارس وب هاست همراه باشید

دسته بندی شده در: