Slide background

همیشه در دسترس

همیشه در دسترسReviewed by Admin on Nov 19Rating:
همیشه در دسترس

همیشه در دسترس

یکی از مهمترین مسائلی که در کیفیت و خدمات یک شرکت میزبانی وب تاثیر بسیار فراوان دارد ، مجموعه مشخصات سخت افزاری استفاده شده توسط سرویس دهنده می باشد. پارس وب هاست داده پردازان اختصاص بودجه ای بالا برای در اختیار گرفتن بهترین سخت افزار ممکن و نیز استفاده از بزرگترین مراکز داده آلمان تمام تلاش خود را جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود انجام می دهد .
در پارس وب هاست داده پردازان از سخت افزار مخصوص سرور و از بهترین برندهای دنیا از جمله Dell و HP استفاده میشود. استفاده شرکت از پلتفرمهای طراحی شده برای سرور که به مراتب قابل اعتمادتر و با کیفیت تر از کامپیوترهای عادی میباشند ، از مزایای خدمات میزبانی وب پارس وب هاست است . بسیاری از شرکتهای فعال در زمینه میزبانی وب ، به اشتباه برای صرفه جویی در هزینه ها ، اقدام به اجاره کامپیوترهای معمولی ارزان قیمت بجای استفاده از سخت افزار سرور مینمایند . نتیجه استفاده از این سیستمها مشخص است :

  • بروز مشکلات سخت افزاری
  • قطع گاه و بیگاه سایتها و ایمیل های مشتریان
  • ایجاد دردسرهای فراوان برای مسئولین فنی این شرکتها و نیز مشتریان آنها

شاید پس از مرکز داده مورد استفاده شرکتهای وب هاستینگ ، سخت افزار سرورهای آنها یکی از مهمترین مسائل در تعیین کیفیت خدمات آنها باشد از دیگر نکات قابل توجه در مورد سخت افزار سرورهای خدمات میزبانی وب پارس وب هاست داده پردازان، فعال بودن سیستم RAID 5 ( سخت افزاری ) در این سرورها میباشد .  با استفاده از سیستم RAID 5 سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی سخت دیسکهای سرور افزایش یافته و اگر فرضا مشکلی در یکی از سخت دیسکها پیش آمد ، در کارکرد سرور مشکلی به وجود نیاید که این امر خود باعث بالا رفتن ضریب اطمینان خدمات میزبانی وب پارس وب هاست داده پردازان شده  است.

پارس وب هاست میزبان لحظه های خوش شما.

گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم