Slide background

آموزش تنظیمات پنل نمایندگی ثبت دامنه بین المللی

آموزش تنظیمات پنل نمایندگی ثبت دامنه بین المللیReviewed by Admin on Jan 1Rating:
با سلام

در این آموزش ؛ مراحل ثبت نمایندگی دامنه در پارس وب هاست و تنظیمات ماژول را می توانید مشاهده کنید.توجه داشته باشید که در صورتیکه این تنظیمات را بصورت دقیق انجام ندهید، ثبت دامنه با خطا مواجه می شود.

نمایندگی دامنه پارس وب هاست در رجیسترار آلمانی جوکر ارائه می شود که هیچگونه مشکل تحریم ندارد و طی یک قرارداد محکم این موارد بصورت شفاف اعلام شده است.

برای ثبت سفارش از لینک نمایندگی ثبت دامنه  اقدام کنید ، نمایندگی ثبت دامنه با هزینه ۱۰ هزارتومان  میتوانید دریافت کنید که با آن می توانید ثبت تمدید و یا انتقال دامنه خود را انجام دهید. همچنین در ورژن جدید ماژول شما میتوانید خودتان نیز نمایندگی ارائه دهید و نماینده های شما نیز نمایندگی ارائه دهند و به صورت زیر شاخه ای به کسب و کار خود رونق دهید.

توجه داشته باشید که این ماژول روی نسخه ۷ whmcs قابل نصب می باشد.
بعد از ثبت سفارش از قسمت مدیریت سرویس می توانید آخرین نسخه ماژول را از قسمت دانلود فایل دانلود کنید و در مسیر اصلی که whmcs را نصب نموده اید ؛ از حالت فشرده خارج کنید.
سپس وارد whmcs خود شوید و از قسمت پیکربندی > افزونه ها > Domain Reseller را active کنید و بعد از کلیک روی گزینه configure دسترسی لازم را به بخش هایی که در نظر دارید ؛ بدهید:

سپس در پیکربندی > سرویس ها > تنظیمات رجیسترار ها  این رجیسترار را فعال کنید.

سپس از قسمت افزونه ها روی Domain Reseller کلیک کنید تا وارد داشبورد Domain Reseller شوید .

روی تب تنظیمات کلیک کنید و در قسمت تنظیم توکن ؛ کد توکن که برای شما ایمیل شده است را وارد کنید و روی ثبت کلیک کنید.

سپس در بخش اطلاعات پیش فرض کانتکت اطلاعات پیش فرض که دامنه با آن مشخصات ثبت می شود را وارد کنید ، در قسمت نام دقت کنید که باید دو بخشی باشد:
توجه کنید در صورتیکه این بخش تکمیل نباشد امکان ثبت دامنه فراهم نمی شود.

اگر مشتری شما به هر دلیل اطلاعات خود را اشتباه وارد کند و ثبت دامنه با خطا مواجه شود ، دامنه با اطلاعات کانتکت پیش فرض ثبت می شود ولی کاربر بعد از ثبت دامنه می تواند اطلاعات whois را تغییر دهید.

و در تب مربوط به پسوند های دامنه می توانید در بخش  تغییر قیمت های فروش درصدی که می خواهید از مشتری سود بگیرید را وارد کنید و روی بروز رسانی کلیک کنید(انجام این مورد زمان بر می باشد) بعد از اتمام بروز رسانی روی همگام سازی با whmcs کلیک کنید.

در صورت تمایل امکانات whois protection و Dns Managment را فعال کنید ، شما می توانید برای این امکانات از مشتریان خود هزینه دریافت کنید.برای این مورد در بخش تنظیمات، تیک گزینه های فعال سازی امکان محافظت از whois و تیک گزینه فعال سازی مدیریت DNS دامنه را نیز وارد کنید و هزینه مورد نظر برای این موارد را تعیین کنید:

همین طور در whmcs از بخش پیکربندی > سرویس ها > قیمت دامنه  برای ادان های مرتبط قیمت های فوق را تنظیم و ذخیره کنید.

توجه داشته باشید در صورتیکه تنظیمات مرتبط با موارد ذکر شده انجام نشود و مشتری درخواست یکی از موارد DNS Management یا whois protection داشته باشد، ثبت دامنه با خطای addon_price_not_defined مواجه می شود.

در نهایت در کنترل پنل هاست یک cron برای این سرویس ایجاد کنید تا وضعیت درخواست ها بروز رسانی شود.

php -q /home/usernamehost/public_html/modules/addons/domain_reseller_management/cron.php

گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم