Slide background

محدود کردن تعداد ارسال ایمیل برای یک اکانت در دایرکت ادمین

محدود کردن تعداد ارسال ایمیل برای یک اکانت در دایرکت ادمینReviewed by Admin on Apr 14Rating:

محدود کردن تعداد ارسال ایمیل برای یک اکانت در دایرکت ادمین

محدود کردن تعداد ارسال ایمیل برای یک اکانت در دایرکت ادمین

محدود کردن تعداد ارسال ایمیل برای یک اکانت در دایرکت ادمین

در این جلسه از سری آموزش های پارس وب هاست خدمت رسیدیم محدود کردن تعداد ارسال ایمیل برای یک اکانت در دایرکت ادمین خدمت شما آموزش دهیم.

حتما برای شما مدیر هاستینگ ها وب مستران پیش آمده که از سوی دیتاسنتر اخطار دریافت کردید مبنی بر ارسال اسپم ایمیل یا خواهان لیمت ارسال ایمیل یک اکانت در دایرکت ادمین هستید  و به این آموزش ما نیاز داشته باشید با ما همراه باشید.

همچنین توجه فرمائید تعداد ارسال ایمیل های روزانه برای تمامی اکانت در داخل کنترل پنل و قسمت Admin Level در بخش Administrator Setting بخش E-Mail قابل تنظیم است.

روش اول به وسیله ssh

برای محدود کردن تعداد ارسال ایمیل یک اکانت مد نظر وارد مسیر زیر میشویم.

cd /etc/virtual

و یک فایل با نام limit_parswebhostایجاد میکنید,توجه فرمائید به جای کلمه parswebhost یوزیر نیم اکانت مدنظر را وارد میکنید.

nano limit_parswebhost

در اخرین مرحله در فایل ایجاد شده تعداد ارسال ایمیل را برای کاربر مشخص میکنید مثلا(۲۰۰) و فایل را ذخیره نموده و سروییس exim و http سرور خود را ریستارت دهید.

service exim restart
nano limit_parswebhost

روش دوم به وسیله  کنترل پنل

ابتدا با دسترسی سطح admin وارد کنترل پنل شوید,و دنبال گزینه Show All Users باشید پس از یافتن بر روی Show All Users کلیک کنید.

در صحفه بارگذاری شده اکانتی که قصد لیمت کردن در ارسال ایمیل آن دارید بر روی یوزیر نیم آن کلیک کنید,در صحفه بارگذاری شده دنبال نوشته Sent Emails باشید.پس از مشاهده تعداد را در باکس وارد نموده و بر روی save limit کلیک کنید.

امیدوارم این آموزش از سری آموزش های پارس وب هاست مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

هاست,هاست میزبانی,نمایندگی هاست,ریسلر هاست,سرور مجازی,سرور اختصاصی,خرید سرور مجازی,خرید سرور اختصاصی,هاست بکاپ,نمایندگی هاست دایرکت ادمین,نمایندگی هاست سی پنل,خرید سرور اختصاصی هتزنر آلمان

گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم