Slide background

فعال سازی SSl رایگان

فعال سازی SSl رایگانReviewed by Admin on Oct 6Rating:
فعال سازی SSl رایگان

فعال سازی SSl رایگان

ssl چیست؟

ssl مخفف عبارت Secure Sockets Layer است، یک تکنولوژی رمزگذاری که توسط Netscape ابداع شده است. ssl یک ارتباط رمزگذاری شده بین سرور وب شما و مرورگر بازدید کننده از سایت شما ایجاد می کند که این ارتباط اطلاعات خصوصی شما را بدون مشکلاتی نظیر دزدیده شدن و یا دستکاری آنها انتقال می دهد.
برای داشتن قابلیت ssl بر روی وب سایت ، شما نیاز دارید که یک گواهینامه ssl (ssl cetificate) داشته باشید که شما را شناسایی کند و ssl را بر روی سرور شما نصب کند. استفاده از گواهینامه ssl بر روی سایت معمولا” با یک آیکون قفل در مرورگر نشان داده می شود ، البته این می تواند با نوار آدرس سبز رنگ نیز شناسایی شود. وقتی شما ssl را نصب کردیدبوسیله ی تغییر url از http:// به https:// می توانید یک سایت امن داشته باشید . وقتی که گواهینامه ssl بر روی وب سایت نصب شود ، شما می توانید مطمئن باشید اطلاعاتی که وارد می کنید (مانند اطلاعات تماس یا کارت اعتباری) ، امنیت داشته و فقط بوسیله ی سازمانی که دارنده ی آن وب سایت است مشاهده می شود.


میلیون ها کسب و کار اینترنتی از گواهینامه ssl استفاده می کنند تا وب سایتشان امنیت داشته باشد و به مشتریان اجازه دهند تا به آنها اعتماد کنند. به منظور استفاده از پروتکل ssl ، یک وب سرور باید از گواهینامه ssl استفاده کند. گواهینامه های ssl توسط متصدیان ssl (Certificate Authorities) (CAs) ارائه می شود.

چرا به ssl نیاز داریم؟

اگر شما اطلاعات مهمی مانند شماره های کارت اعتباری یا اطلاعات شخصی را روی یک وب سایت انتقال می دهید ، باید امنیت انتقال را رمزگذاری ssl تأمین کنید. این امکان وجود دارد که هر تکه ای از اطلاعات بوسیله ی گواهینامه ssl امن شده باشد.
مشتری های شما به وب سایت شما بدون گواهینامه ssl اعتماد نمی کنند. بر طبق تحقیقات ، نزدیک ۷۰% از خریداران آنلاین خریدشان را فسخ می کنند چون به آن معامله اعتماد ندارند. در آن موارد ، ۶۴% نشان دادند که حضور یک مارک اعتماد باعث می شود که آن معامله را فسخ نکنند. یک گواهینامه ی ssl می تواند باعث شود که مردم وب سایت شما را رها نکنند و معنی این پول بیشتر برای شماست.

توجه نمائید شما پس از خرید هاست مورد نظر به صورت پیشفرض ssl برای شما نصب و کانفیگ میشود و نیازی به ارسال تیکت به پارس وب هاست داده پردازان نمیباشد.

گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم