هاست کم حجم سی پنل

هاست کم حجم سی پنل

هاست کم حجم سی پنلReviewed by Admin on Dec 4Rating:

هاست کم حجم سی پنل
هاست کم حجم سی پنل هاست کم حجم سرویس کاملی برای میزبانی وب سایت های کم حجمی بوده که تکنولوژی آن ها بر اساس PHP و یا html بنا نهاده شده،همچنین این هاست برای افرادی که نیاز به دی ان اس سرور یا دی ان اس فورواردینگ دارند نیز مورد استفاده قرار میگیرد.هزینه ترانسفر اطلاعات برای مشتریانی که قصد انتقال سایت خود به سرورهای پارس وب هاست را دارند کاملاً رایگان می باشد. این سرویس ها از کنترل پنل Cpanel ، وب سرور Litespeed ، سیستم عامل کلودلینوکس و هارد SSDNVMe بهره میبرند.پارس وب هاست با ارائه سرويس هاست کم حجم سی پنل با کمترین بودجه، امکان راه اندازی سایت برای شما را فراهم آورده است سرورهای پر سرعت ما جايگاه مناسبی برای سايت شما می باشند.
در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹داخلی یک با بخش فروش پارس وب هاست تماس حاصل نمائید.

آنچه خوبان همه دارند ، ما یکجا داریم

آنچه خوبان همه دارند ، ما یکجا داریم

پشتیبانی ۲۴ ساعته
سرور های قدرتمند
رایگان معتبر SSL
قیمت های مناسب
وب سرور لایت اسپید
بکاپ خودکار روزانه,هفتگی,ماهیانه
دیتاسنتر معتبر هتزنر آلمان
کنترل پنل سی پنل

ما از کیفیت خدمات خود اطمینان داریم

ما از کیفیت خدمات خود اطمینان داریم

آپ تایم واقعی ۹۹
NVMe هارد قدرتمند
انتقال رایگان
CXS+CSF+CageFS امنیت بالا
سرعت فوق العاده
بازگشت وجه ٧ روزه
هاست کم حجم سی پنلپلن ١پلن ٢پلن ٣پلن ویژهپلن ٥
فضا۲۵۰ مگابایت SSD NVMe۵۰۰مگابایت SSD NVMe۷۵۰ مگابایت SSD NVMeدرخواستی SSD NVMeدرخواستی SSD NVMe
پهنای باندنامحدودنامحدودنامحدودنامحدودنامحدود
وب سرورلایت اسپیدلایت اسپیدلایت اسپیدلایت اسپیدلایت اسپید
کلود لینوکس(ابری)بلهبلهبلهبلهبله
ورژن پی اچقابل تغیر از ٤ تا ٧قابل تغیر از ٤ تا ٧قابل تغیر از ٤ تا ٧قابل تغیر از ٤ تا ٧قابل تغیر از ٤ تا ٧
گواهینامه امنیتی رایگان https)ssl)دارددارددارددارددارد
کنترل پنلسی پنلسی پنلسی پنلسی پنلسی پنل
بکاپ گیریروزانه,هفتگی,ماهانهروزانه,هفتگی,ماهانهروزانه,هفتگی,ماهانهروزانه,هفتگی,ماهانهروزانه,هفتگی,ماهانه
پورت اتصال۱گیگابیت۱گیگابیت۱گیگابیت۱گیگابیت۱گیگابیت
هزینه ماهیانه۶,۰۰۰ هزار تومان۷,۰۰۰ هزار تومان۸,۵۰۰ هزار توماناستعلام نمائیداستعلام نمائید.
هزینه سالیانه۵۸,۰۰۰ هزار تومان۶۶,۰۰۰ هزار تومان۸۳,۰۰۰ هزار توماناستعلام نمائید.استعلام نمائید.
مشاهده پلن های بیشتر ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش

پشتیبانی حرفه ای

ما به پشتیبانی حرفه ای که به مشتریان خود ارائه میدهیم، افتخار میکنیم. تیم پشتیبانی ما، ستون فقرات شرکت پارس وب هاست هستند. کارشناسان پارس وب هاست همیشه آماده پاسخگویی به بهترین نحو ممکن به سوالات و مشکلات شما هستند. تنوع راه های پشتیبانی از تلفن و تیکت تا گفتگوی آنلاین، کارشناسان پشتیبانی پارس وب هاست همیشه همراه شما هستند میانگین زمان انتظار برای پاسخ به هر تیکت کمتر از ۱۵ دقیقه میباشد و هر روز تلاش ما دال بر کاهش میزان انتظار میباشد. چه شما یک حرفه ای وب باشید و یا فقط در حال راه اندازی اولین سایت خود باشید، کارشناسان خبره ما در هر قدم از راه با شما هستند ما ۲۴ ساعت شبانه روز ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال آماده کمک به شما برای ارائه تجربه ای متفاوت از میزبانی وب به شما هستیم. به ما اجازه دهید خدماتی فراتر از انتظار به شما ارائه دهیم.

اطلاعات شما محفوظ است

در دنیای امروز حفظ اطلاعات برابر با حفظ کسب و کارها است ، ما در پارس وب هاست حفظ اطلاعات مشتریان را برابر با حفظ اطلاعات خود میدانیم. به همین منظور به صورت روزانه و منظم از اطلاعات مشتریان میزبانی وب هاست اشتراکی خود نسخه پشتیبان تهیه میکنیم و آنها را در مکانی امن نگهداری میکنیم تا در زمان از دست رفتن اطلاعات به هر دلیلی ، بتوان اطلاعات کاربر را بازگردانی نمود. پارس وب هاست حداقل 3 لایه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربران همیشه نگهداری میکند. بازیابی اطلاعات به صورت رایگان و بنا بر درخواست مشتریان انجام خواهد شد.

۹۹%
آپتایم تضمینی
۶۸%
نسخه PHP از ۵.۴ تا ۷.۲
۹۶%
رضایت کاربران
۱۲۶۸
تیکت های برسی شده هاست کم حجم سی پنل
١ آپتایم ۹۹٫۹٪ واقعی و پشتیبانی ٢٤ ساعته. ٢ استفاده از وب سرور لایت اسپید قدرتمندترین لایت اسپید جهان. ٣ استفاده از هارد های قدرتمند SSD NVMe که ٤ برابر سریع تر از هارد های SSD میباشد. ٤ بک آپ گیری منظم در سروری دیگر به صورت روزانه / هفتگی / ماهانه در سرور جداگانه. ٥ نصب رایگان و با چند کلیک CMS های سایت ساز به انتخاب شما(وردپرس ، جوملا و . . .). ۶ امکان انتخاب ورژن PHP بر روی هاست ها به صورت جدا گانه به همراه فعال و غیر فعال کردن تمامی توابع به انتخاب کاربر از داخل سی پنل وجود دارد.
١ امکان ارتقا به سرویس بالاتر در هر زمانی امکان پذیر می باشد. ٢ هزینه DNS اختصاصی به صورت یکبار به مبلغ ۲۵,۰۰۰ هزار تومان می باشد . ٣ هر ١ گیگ رم اضافه ماهانه ۱۹,۰۰۰ هزار تومان میباشد. ٤ هر ١ هسته سی پی یو اضافه ماهانه ۱۲,۰۰۰ هزار تومان میباشد. هزینه آی پی اختصاصی به صورت ماهانه به مبلغ ۴۰,۰۰۰ هزار تومان می باشد.
١ آیا انتقال سایت من از سرور پیشین رایگان هست ؟ بله ، درصورتی که کنترل پنل میزبان قبلی شما CPanel باشد به صورت رایگان منتقل می گردد. جهت انجام پروسه انتقال کافیست پس از سفارش مشخصات نام کاربری و پسورد هاست پیشین خود را برای واحد فنی تیکت کنید. ٢ تفاوت هاست معمولی لینوکس با هاست حرفه ای در چیست ؟ تفاوت این دو سرویس در میزان ترافیک مجاز و نیز مصرف منابع رم و CPU می باشد ، در هاست های حرفه ای این میزان بیشتر از هاست معمولی ( هاست لینوکس ) می باشد. ٣ نیم سرور های سرور میزبانی هاست سی پنل لینوکس شما چیست؟ نیم سرور ها پس از فعال سازی سرور برای شما ارسال میگردد ولی : ns3.parswebhast.net ns4.parswebhast.net ٤ آیا امکان ارتقا پلن سرویس خریداری شده وجود دارد؟ بله در هر زمان شما قادر به ارتقا سرویس خود می باشید.
گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم