Slide background

خدمات هاستینگ چیست و چگونه هاست مناسب را انتخاب کنیم

خدمات هاستینگ چیست و چگونه هاست مناسب را انتخاب کنیمReviewed by Admin on Nov 27Rating:

خدمات هاستینگ چیست و چگونه هاست مناسب را انتخاب کنیم

بسیاری از ما مشتریان شرکت های میزبانی وب هستیم که وبسایت های خود را در آنجا میزبانی می شود و به طور فزاینده ای به نظر می رسد که ما از شرکت هایی که مسئولیت رسیدگی به خدمات آنلاین ما را بر عهده دارند، رضایت نداریم.  نیازی به گفتن نیست که این می تواند اثر منفی و حتی فاجعه آمیز بر توانایی ما برای انجام کارآفرینی و در نتیجه اعتبار کسب و کار ما (نام تجاری شرکت) داشته باشد.

صاحبان سرویس هاست باید همیشه به این توجه کنند که وبسایت خود را که صفحه ارتباط و معرفی آن ها با مشتریان در دنیای مجزای است در هاستینگ مناسبی میزبانی کنند. خدمات میزبانی وب امروز  کسب و کار پیچیده ای است که این پیشرفت و توسعه مرهون دستاوردهای دهه گذشته خدمات هاستینگ می باشد.

انتخاب سرویس میزبانی وب همیشه باید با توجه به نیاز شما و بصورت اصولی و فنی انجام شود، همیشه پیشنهادهای ویژه و حراجی برای خرید و استفاده از سرویس های هاستینگ مناسب نیست.

دانش فنی:

راه اندازی خدمات هاستینگ شاید در ابتدا خیلی آسان به نظر برسد، به همین دلیل است که می بینید که گاهی اشخاص و افراد جوان و بی تجربه نیز اقدام به راه اندازی و ارائه سرویس های هاستینگ کرده اند. اما خدمات هاستینگ تنها راه اندازی و ارائه خدمات نیست. سرویسی که بصورت اصولی و فنی نصب و راه اندازی نشده باشد و مدیر سرور از اصول و جزئیات نرم افزاری و پیکره بندی آگاهی لازم را نداشته باشد در ادامه ممکن است مشکلات زیادی برای کاربران و مشتریان پیش آید.

پشتیبانی:

همیشه باید شرکتی را انتخاب کنید که تیم فنی و تجربه مناسب در انجام و پیگیری موارد و مشکلات فنی را داشته باشد. اینکه شرکتی بتواند در همه شرایط از شما پشتیبانی کند و مشکلات و درخواست های شما را به شکل مناسبی پیگیری کند مطمئنا به بهبود وضعیت سرویس و رضایت شما کمک میکند. همچنین زمان پشتبانی و کانال های ارتباطی شرکت هاستینگ با مشتریان نیز بسیار پر اهمیت است.

خدمات جانبی:

سرویس های جانبی و خدمات دیگر سرویس دهندگان نیز بسیار پراهمیت است، به عنوان مثال موضوعاتی مثل بک آپ، مانیتورینگ،  امنیت، بروزرسانی ها و ….. . پیش از خرید سرویس از نوع بک آپ گیری، میزان گارانتی در دسترس بودن سرویس و وضعیت امنیت سرویس خود اطمینان حاصل کنید.

زیرساخت مورد استفاده:

به آرامی سرویس های میزبانی وب سنتی جای خود را به سرویس های با فناوری جدیدتر میدهند، سعی کنید از شرکتی برای خدمات میزبانی هاست خود استفاده کنید که از فناوری های جدید و بروز که امکان ارائه سرویس بهتر و با کیفیت تری را ارائه میدهند استفاده کنید. آگاهی از زیرساخت خدمات شرکت ها کار آسانی نیست اما قبل از خرید میتوانید تحقیق کنید که آیا سرویس هوشمندانه و خلاقانه ای را برای ارائه سرویس بهتر بکار گرفته اند یا خیر

هزینه سرویس:

همیشه خرید سرویس گران قیمت به معنای کیفیت بالاتر خدمات و محصول نیست و خرید سرویس ارزان تر از میزان واقعی قیمت نیز ممکن است مشکلات بسیار جدی و غیرقابل جبرانی به بار آورد. حقیقت این است که سرویس با کیفیت ارزان نخواد بود اما هر گرانی نیز به معنای سرویس باکیفیت و مناسب نخواهد بود! بهتر است بیشتر از اینکه قیمت سرویس را ملاک خرید خود قرار دهید، به نوع پشتیبانی، زیرساخت و خدمات سرویس دهنده اهمیت دهید تا سرویس بهتری را انتخاب و تجربه کنید.

گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم