Slide background

پارک دامنه در دایرکت ادمین

پارک دامنه در دایرکت ادمینReviewed by Admin on Jul 26Rating:

پارک دامنه در دایرکت ادمین

پارک دامنه در دایرکت ادمین

پارک دامنه در دایرکت ادمین

در این جلسه از سری آموزش های پارس وب هاست خدمت رسیدیم نحوه پارک دامنه در دایرکت ادمین خدمت شما آموزش دهیم.

یک توضیح مختصری در مورد پارک دامین خدمت دوستان عرض کنم,گاهی ممکن هست شما برای سایتتون دامنه های مختلفی تهیه کنید.مثلا شما دامنه iran.irرو ثبت کردید,و پس از مدتی قصد ثبت دامین iran.net را دارید و میخواهید محتویات سایت iran.ir در iran.net نمایش داده شود برای این امر شما باید در هاست iran.ir دامنه iran.net رو پارک نمائید.برای این امر آموزش زیر را دنبال نمائید.

ابتدا به هاست خود لوگین کنید و Domain Pointers کلیک نمائید.

در بخش Add New Domain Pointer دامنه مورد نظر خود را وارد نمائید وadd رو بزنید,البته تیک Create as an Alias گه پیشفرض زده شده را بردارید,برداشتن تیک Add New Domain Pointer به معنای مستقل بودن دامنه ی جدید و تغییر مسیر یا ریداریکت نکردن دامنه به آدرس دامنه ی اصلی است و از آنجا که این مساله برای جلوگیری از سردرگمی کاربران و همچنین جلوگیری از اختلال در کار موتورهای جستجو مفید است. زیرا بهتر است همواره کاربران و موتورهای جستجو شما را تنها با یک آدرس و پسوند بشناسند.

park2

در پایان انجام کار, دامنه که پارک کردید در همان صحفه مشاهده خواهید کرد.

برای پارک دامین ۲ نکته رو توجه کنید,هاست شما قابلیت پارک دامین را داشته باشد.همچنین دامنه ای که قصد پارک آن را دارید دی ان اس هاستینگ را بر روی دامنه ست کرده باشید.

امیدوارم این آموزش از سری آموزش های پارس وب هاست مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

هاست,هاست میزبانی,نمایندگی هاست,ریسلر هاست,سرور مجازی,سرور اختصاصی,خرید سرور مجازی,خرید سرور اختصاصی,هاست بکاپ,نمایندگی هاست دایرکت ادمین,نمایندگی هاست سی پنل,خرید سرور اختصاصی هتزنر آلمان

گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم