Slide background

بک آپ هفتگی و روزانه

بک آپ هفتگی و روزانهReviewed by Admin on Aug 30Rating:

بک آپ هفتگی و روزانه

بک آپ هفتگی و روزانه

بک آپ هفتگی و روزانه

جهت حفاظت هرچه بیشتر از اطلاعات کاربران، تمامی سرویس های میزبانی پارس وب هاست یه صورت خود کار به صورت های ماهانه,هفتگی, روزانه پشتیبان گیری میشوند.
از آنجایی که بخش اعظم اطلاعات مهم کاربران در پایگاه های داده ذخیره میگردد، پشتیبان گیری به صورت روزانه از اطلاعات پایگاه های داده کاربران و پشتیبان گیری هفتگی شامل کلیه اطلاعات کاربران میباشد. این سرویس برای تمامی پلان ها بصورت رایگان ارایه میشود.

بکاپ چیست؟

در فناوری اطلاعات، این حمایت می‌تواند مربوط به کپی برداری داده‌ها باشد. آنها در احیای داده‌های اصلی نقش مهم دارند. این نسخه‌های اضافی حمایتی هستند. آنها دو هدف دارند. اولین هدف شامل بازیافت کامپیوتر است و در حالت دوم چند فایل بازیافت خواهد شد. این نوع حمایت آخرین خط تدافعی را تشکیل می‌دهد. در نهایت می‌توان به یک فرایند گرانولیته دست یافت. نیاز به ذخیره داده‌ها نیز نباید نادیده گرفته شود. سازماندهی ذخیره می‌تواند یک عامل مهم در حمایت از فرایند باشد. مدل ذخیره می‌تواند ساختار محل را تغییر دهد. چندین روش برای آرایش داده‌ها در محل‌های متفاوت وجود دارد. قبل از تعیین محل، لازم است استخراج و انتخاب داده‌ها عملی شود. روش‌های زیادی در بهینه کردن داده‌ها وجود دارند. سازمان هایی برای فایل‌ها و منابع داده ای طراحی شده اند و رمزبرداری یک فرایند مهم در این زمینه است البته باید اقدامات سنجش و اعتبارسازی نیز در نظر گرفته شوند. بنابراین باید گفت محدودیت‌ها و عوامل انسانی در طرح حمایتی نقش بالقوه دارند. به علت همپوشی در این فناوری، سیستم‌های حمایتی با سیستم آرشیو اشتباه می‌شود. حمایت با دیگر فرایندها تفاوت دارد به این معنا که آرشیوها کپی اولیه داده ای هستند. سیستم حمایتی با سیستم مقاوم نقص تفاوت دارد و سیستم حمایت نشان می‌دهد که یک نقص می‌تواند عامل ضعف داده‌ای باشد.

هاست,هاست میزبانی,نمایندگی هاست,ریسلر هاست,سرور مجازی,سرور اختصاصی,خرید سرور مجازی,خرید سرور اختصاصی,هاست بکاپ,نمایندگی هاست دایرکت ادمین,نمایندگی هاست سی پنل,خرید سرور اختصاصی هتزنر آلمان

گفتگوی آنلاین< ارسال تیکت
گفتگوی آنلاین< ۰۲۱۹۱۳۰۲۰۱۹
گفتگوی آنلاین< گفتگوی آنلاین

۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم